کل نماهای صفحه

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

سلام برهمه ی دوستان و همراهان وبلاگ.
امیدوارم که همگی خوب و خوش و سلامت باشید.

مطلبی هست که لازم دونستم اینجا بیان کنم و از شما عزیزان راهنمایی و کمک بخوام.
در7 پست اخیر که آقای شایگان زحمت کشیدند و عکس های زیبایی از موزه ی موسیقی رو آپلود کردن به یه مشکل برخورد کردیم. و اون هم حجم بالای تصاویر بود که باعث شده بود وبلاگ کند تر آپلود بشه که البته این برای دوستانی که از مودم Dial-Up استفاده می کنند برای بازدید وبلاگ مشکل ایجاد می کنه.
و صد البته با آقای شایگان هم موافقم که درست نیست کیفیت رو فدای سرعت کرد.

در ضمن چند وقت پیش طی صحبت هایی که با آقای شایگان داشتیم در مورد ایجاد یک صفحه ی پشتیبان وبلاگ بحث کردیم که بتونیم مطالب سنگینی رو که باعث کند شدن وبلاگ می شن توی صفحه ی پشتیبان قرار بدیم تا دوستانی که مایل به استفاده از اونها هستند از طریق صفحه ی پشتیبان از مطالب یا تصاویر یا فیلم ها استفاده کنند.

اما مشکلی که وجود داره این هست که از کدوم سرویس دهنده برای ایجاد صفحه ی پشتیبان استفاده کنیم؟!

این سرویس دهنده باید 4 ویژگی داشته باشه:

1- امنیت مطالب و کاربران حفظ بشه.
2- سرعت Load شدن صفحه ی مدیریت و خودِ صفحه ی پشتیبان سریع انجام بشه
3- طریقه ی استفاده از اون ساده باشه و گزینه های لازم در دسترس باشند.
4- زبان و فونت فارسی رو به خوبی پوشش بده و برای تایپ فارسی مشکل ایجاد نکنه!

که البته برای تحقق بند اول ، نتیجه می گیریم که حتما باید سرویس دهندمون غیر ایرانی باشه!

من این مدت دنبال سرویس دهنده های خارجی بودم و به نظرم 2تا از اونها خوب اومدند.
اول: سرویس دهنده ی Wordpress با آدرس:(http://www.wordpress.com)
دوم: سرویس دهنده ی Blogger با آدرس: (http://www.blogger.com) (که در حال حاضر وبلاگ اصلی از بلاگر سرویس می گیره)

Blogger که برای همه ی شما آشنا هست. اما برای معرفی سرویس دهنده ی Wordpress من چند نمونه وبلاگ فارسی که از این سایت سرویس گرفتند رو براتون گذاشتم:
1.
http://injilefarsi.wordpress.com/

2.
http://myaida.wordpress.com/

3.
http://mea2002.wordpress.com/

البته یه وبلاگ آزمایشی هم خودم درست کردم که از اینجا می تونید ببینیدش.


حالا با توجه به مطالب بالا و ارزیابی خودتون از سرویس دهنده ها ممنون می شم اگه برای انتخاب سرویس دهنده ی مناسب همراهیم کنید. من برای راحت تر شدن جمع آوری نظرات شما 2 تا نظر سنجی در گوشه ی سمت چپ وبلاگ قرار دادم.

اولیش موافقت یا عدم موافقت شما رو برای ایجاد صفحه ی جداگانه تعیین می کنه و دومیش نوع سرویس دهنده ای رو که مایلید در اون صفحه ی پشتیبان رو بسازیم از شما می پرسه.

در ضمن اگر غیر از این 2 سرویس دهنده ای که من انتخاب کردم، سرویس دهنده ی دیگری هم پیدا کردید و برای کارمون مناسب دونستید، لطفا در قسمت نظر سنجی دوم گزینه ی «دیگر» رو انتخاب کنید و در قسمت نظرات ِهمین پست نام سرویس دهنده ی مورد نظرتون و آدرس URL اون سایت رو برامون بنویسید.

با تشکر
مدیریت سایبان آرامش ماه ماییم!

۴ نظر:

  1. من از بلاگر راضي هستم در بدترين شرايط هم به راحتي بالا مي ايد. سرويس خوبيه.
    صفحات پشتيبان فكر خوبيه.
    اخيرا براي عكس ها از اين سرويس استفاده كردم.وبلاگش هم به نظر خوب اومد.
    TUMBLR

    پاسخحذف
  2. با درود بر همه حاضرين وغائبين
    امير حسين جان ظاهرا تنها افراد فعال در وبلاگ خودت وآقاي شايگان هستي منهم كه اصلا از اين چيزها كه گفتي هيچي سر درنميارم .پس هر چي كه خودتان تشخيص داديد(شما وآقاي شايگان) انجام بده.
    اما يك حركتي.... كه بقيه دوستان هم حداقل گاهي سري به اينجا بزنند
    آهاي.... شاداب- ممحمدتقي- شباهنگ- خانم شايگان-مامان امير حسين و......
    بابا كمي به اين دونفر كمك كنيد..وگرنه.......
    بعدا ميگم
    سلام

    پاسخحذف
  3. سلام من هم از اینها که نو شتی چیزی متوجه نشدم من همیشه وبلاگ را می خوانم ولی چون سرعت تایپم پائین است ازدادن نظر منصرف می شوم انشااله درآینده سیستمی ابداع شود که بتوان درآن نظرات را شفاها ابراز کرد تادیگران بتوانند بشنوند لازم بذکرست که این تایپ طولانی ازخودم نبود

    پاسخحذف
  4. با سلام خدمت تمامي دوستان
    سايبان آرامش ماه يك حضور هميشگي براي من دارد معمولا در اداره اولين سايتي كه باز ميكنم همين سايت خودمان است ولي اگر نظر ندادم به چند دليل بوده يكي اينكه عموما" نظرم را بصورت شفاهي به آقاي شايگان عنوان ميكنم ديگر اينكه وقتي ميرم تو وبلاگ ميبينم با توجه اين همه حجم كاري كه انجام شده هيچكس حتي يك سلام هم نميكند يخ زده ميشم به نظر ميرسه بچه ها خيلي دلسرد شدن و يا به چيزهاي ديگري بيشتر اهميت ميدهند و يا فرصت كافي ندارندالله اعلم !!
    ايكاش دوبار وبلاگ فعال ميشد و همه نقطه نظراتشون را ميدادند شايد هم بهتره يك مسابقه بگذاريم
    حالا اگر فكر ميكنيد كه فرصت نوشتن نيست ميتونيم بهترين ترانه وويا تصنيفي كه گوش داديم را ذروبلاگ اضافه كنيم و يك مسابقه بگذاريم ببينم كدام يك راي بيشتري را مياره اينطوري ميتونيم سليقه هامون را به هم نزديك كنيم . تا شما نظرتون چي باشه

    پاسخحذف