کل نماهای صفحه

۱۳۸۸ آذر ۱۵, یکشنبه

یاد باد آن روزگاران یاد باد...



۲ نظر:

  1. ياد خاطره ها
    امتياز اول براي امير حسين كه ياد آوري كرد و به همه اطلاع داد.
    پيشنهادي كه امير حسين تو ايميلش طرح كرده پيشنهاد خوبيه.البته براي قدرداني از يك معلم يا دوست خوب نياز به مناسبت نيست. هميشه و البته در اولين فرصت ميشه اين كار رو انجام داد.كافيه كه همه قيد و بند ها رو كنار بذاريم.اونهايي كه شرايط مساعد دارن باهم هماهنگ بشن.
    حالا كه يك سال از اجراي كنسرت گذشته نگاهي به كار نامه ي يك ساله خودمون بندازيم.
    1- چقدر كار موسيقايي انجام داديم.
    2- چند تا كنسرت برگزار كرديم و چقدر ساز زديم.
    3- چقدر موسيقي خوب گوش كرديم و در زمينه موسيقي مطالعه كرديم.
    4-چقدر ارتباطات خودمون رو گسترش داديم و از با هم بودن لذت برديم.
    تا بندسوم رو من بي اطلاعم و ولي بند آخرش از حضور فعال دوستان در وبلاگ هويداشت!
    به هر حال كنسرت ها تجربه ي خوبي رو بهمراه داشت.و ميشه در باره اونها بيشتر صحبت كرد.

    پاسخحذف
  2. سلام سلام سلااااااام.....

    امیدوارم همه خوب باشید.

    اول از همه اینکه ما بچه های سایبان کلا خیلی انسان های با فرهنگی می باشیم همینجا باید اعلام کنم که این ایده ای که من میل کردم درواقع ایده ی محمدتقی بود.
    فقط چون من ایمیل بچه ها رو داشتم به من گفت که این کار رو بکنم. پس یه امتیاز به نفع اون! (این وسط پادو ها هم امتیاز می برن یه چیزی نصیب ما هم بشه؟!)

    دوم اینکه من خجالت می کشم جوابای سوالاتو بدم دایی رضا! از بس که زیاد تمرین کردم این چند وقته!


    و آخر از همه اینکه بیاید حالا که یه بهونه واسه دور هم جمع شدن پیدا کردیم همت کنیم و این فرصت رو از دست ندیم. پیشنهاد من یه برنامه مشابه سرخ حصار هست حالا جا و مکان شرایطش با بقیه!

    پاسخحذف