کل نماهای صفحه

۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

پايور


امروز چهلمين روز در گذشت استاد فرامرز پايوره.
من اين مناسبت هاي تشيع جنازه و سوم و هفتم و چهلم و سالگرد و زندگي مداوم در قبرستان و محشور بودن دايمي با اموات رادوست ندارم.
وقتي رفتيم اونور به اندازه كافي فرصت براي اينكار وجود داره.
پس بهتره به زنده هابپردازيم.
اما ياد و خاطره فرق مي كنه. خوبه كه خاطرات خوب هميشه زنده باشن.
پايوريه چهار مضراب سه گاه داره كه من اونو خيلي دوست دارم.
كليپ اونو براتون مي ذارم.
به صلابت مضراب و هماهنگي با تنبك تهراني دقت كنيد.

حجم 2.2مگا بايت




کلیپ تصویری: اجرای نی استاد محمد موسوی و آواز شهرام ناظری در مزار استاد پایور

به نقل از:http://atanavidi.blogfa.com

۳ نظر:

  1. با سلام به تمامي دوستان
    آقاي شايگان دستت درد نكنه واقعا حس خوبي القاءكرد چقدر با هم همخون بودند و چه نظم و ترتيب خاصي دارند كاشكي اون كليپي هم كه آقاي موسوي موقع دفن آقاي پايور ني زده بود ميگذاشتي تا همه بچه ها ببينند واقعا" گريه ني را درآورده بود هربار گذاشتي من كلي گريه كردم

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  3. شایگان گفت...

    من لينك كليپ تصويري رو هم گذاشتم
    وقتي به صفحه مربوطه رفتيد.
    روي عبارت:
    click here to start download
    كليك كنيد.

    پاسخحذف