کل نماهای صفحه

۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

دست5

اريگامي 4
اين هم سايت خوبيه من زياد در ياره اش توضيح نمي دم خودتون مراجعه كنيد مشابه سايت قبلييه .در سمت چپ سايت موضوعات هست كه با كليك روي اونها مي تونيد مراجعه كنيد و شكل ها رو بسازيد.



اين هم يه سايت ديگه. مشابه سايت قبلييه .در سمت چپ سايت موضوعات هست كه با كليك روي اونها مي تونيد مراجعه كنيد و شكل ها رو بسازيد.

هروقت احساس كرديد توي كار حسابي اوسا شديد به اين صفحه مراجعه كنيد. تعداد زيادي اريگامي جالب اينجا هست كه مي تونيد صفحه به صفحه اونا رو ببينيد واگه خواستيد درست كنيد با يه دياگرام كه مدل به مدل ترسيم شده






اينهم يه كتاب خوب آموزش تصويري اريگامي

(دانلود كنيد)


درنا كاغذي



فيلم اموزش درنا پرنده كاغذي(مربعي كردن كاغذ)


اموزش درنا ي كاغذي (تصويري)


مبناي اصلي براي درست كردن پرنده


اگه به اينكار علاقمند شديد منابع خوب ديگري هم هست بفرماييد تا اونها رو هم براتون بنويسم

شما هم ايده هاتون را بنويسيد.


۴ نظر:

  1. با درود بر همه
    راستش امیر حسین جان من یکی که اصلا وقت این کارها را ندارم اما خیلی خوبه که جوانترها یاد بگیرند واستفاده کنند...
    ولی یک پیشنهاد دارم..درسته که گفتند دوری ودوستی اما دیگه زیادی دور شدیم با یک برنامه تفریح برای پنجشنبه موافقید؟.... هر که موافق است زود اعلام بکند که برنامه ریزی بکنیم

    پاسخحذف
  2. جوان تر ها؟!!!!
    والا این پست ها رو بابا گذاشته
    از صبح تا شب هم نشسته داره از اینا درست می کنه.
    چی بگم از جوون های این دور و زمونه...دست رو دلم نذارید!
    D:

    پاسخحذف
  3. با درود بر همه
    عید مبارک
    خوب ظاهرا من اشستباه کردم فکر کردم اینها کار امیر حسین است البته تعجب هم کرده بودم که ...امیر حسین یکباره اینهمه دست پر آمده ... ولی آفرین بر حوصله آقای شایگان...
    اما میبینم که..دیگه کسی علاقمند به برنامه های جمعی نیست.....حتی یک نفر نظری نداد....ولی من همچنان بر پیشنهادم هستم.. چون یک فکرهائی دارم...

    پاسخحذف
  4. باسلام خدمت دوستان عزيز
    بويژه خانم ايازي
    بنده هم با پيشنهاد شما موافقم.
    ظاهرا دوستان همگي غرق دربرنامه هاي خودشون هستند.
    و برنامه ها غالبا همسو نمي شه.
    اينهم يكي از ويژگيهاي زمانه ماست.
    چندي پيش بعد از مدتها تصميم گرفتيم بريم سينما. بعد از مباحثات و مجادلات فراوان و نقد و بررسي مقوله سينما در ايران و جهان كه حدود دو روز به طول انجاميد تونستيم دو نفر را با خودمون همراه كنيم .
    و دوساعتي را در سينما باشيم.هر كسي به كاري مشغوله يكي سرش تو اينترنته. مي خواد از اونجا فيلم ببينه. يكي مي گه اقا چه حال و حوصله اي داري .مگه اين سينماها رفتن داره؟
    يكي از كارگردان بدش مي اد. يكي از هنرپيشه. يكي از محل سينما.يكي از زمان نمايش.
    اون يكي مي گه اقا سي دي اش مي اد تو خونه نگا مي كنيم.
    يادش بخير
    شهر فرنگي
    با اون گاري مي اومد تو كوچه داد مي زد شهر شهر فرنگه
    همه ي بچه ها مي ريختن تو كوچه .
    اونهايي كه مي تونستن تماشا مي كردن
    و براي بقيه تعريف مي كردن.


    ****
    خلاصه اگه به دوستت پيشنهاد بدي بيا با هم بريم به بهشت .بهش بر مي خوره و مي گه تو چرا اختيارات منو محدود مي كني؟!!
    من تصميم داشتم سري به جهنم بزنم!!

    ***
    اينها از ويژگيهاي دنياي متكثر و متنوع ماست.
    هر كسي در مسير مخصوص خودش حركت مي كنه. بدون اينكه كسي در كنارش باشه.
    شايد اينهم موضوع خوبي براي درج در وبلاگ باشه.

    پاسخحذف