کل نماهای صفحه

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

موزه موسيقي(2)

۱ نظر:

  1. اما در مورد موزه موسيقي
    شايد توقع من از اين موزه بيش از حد بود.در واقع موزه قابليت هاي جالبي هم داشت .توصيه مي كنم حتما بريد و از اون بازديد كنيد. من يه تعداد عكس فوق العاده هم از موزه گرفتم. چند روزه مي خوام آپلود كنم اما به خاطر مشكلات اينترنت نمي تونم .رزولوشن عكس ها را پايين آوردم تا حجمشون كم بشه. اگه تونستيد اونها دانلود و نوي وبلاگ آپلود كنيد. وقتي برگشتم خونه و به پشت بليط نگاه كردم متوجه شدم نبايد عكاسي مي كردم. ولي كسي به من اين نكته را تذكر نداده بود. شايد اين هم يكي از ضعف هاي موزه بود.
    بهر حال اتفاقي بود كه افتاده بود.
    بهر حال اگه شما عكس ها رو ببينيد و از اونها خوشتون بياد .شايد اين مشكل مرتفع بشه.
    من تو پيشنهاد هاي خودم گفته بودم كه اگه اين موزه اينترنتي باشه همه دنيا مي تونن ازش ديدن كنن.اين اولين قدم


    اگر شراب خوري جرعه اي فشان بر خاك
    از ان گناه كه نفعي رسد به غير چه باك

    پاسخحذف